DE REBRANDING VAN HET NIEUWE LOGO EN HUISSTIJL IS ONTHULD!
Op zaterdag 28 september, op burendag, stond Winkelcentrum IJburg in het teken van de onthulling van de rebranding. Tijdens de onthulling konden bezoekers op een interactieve manier kennis maken met het nieuwe logo en huisstijl van Winkelcentrum IJburg.
Tussen 12.00 en 16.00 uur vonden er verschillende activiteiten plaats in het in de huisstijl gekleurde winkelcentrum. Zo was er een burenterras waar buren, bezoekers en ondernemers van Winkelcentrum IJburg elkaar konden ontmoeten en tevens konden genieten van de feestelijke onthulling! Er was een beweegplein waar sportieve activiteiten waren georganiseerd door de nieuwste aanwinst van het winkelcentrum Sporthub Decathlon. Voor de allerjongste bezoekers was er een springkussen en een schminkstand aanwezig.
Om 13.00 uur werd het logo feestelijk onthuld door Maarten Poorter (Stadsdeelvoorzitter Amsterdam Oost) en Linda van Son (Syntrus Achmea Real Estate & Finance). Na de onthulling werd een gigantische taart van Vinny’s Bakery gezamenlijk aangesneden door bovengenoemden.
Alle aanwezigen ontvingen een duurzame shopper voorzien van het nieuwe logo van het winkelcentrum. De onthulling van de rebranding is met het programma feestelijk gevierd door eigenaresse, ondernemers, bezoekers en buren.
Kijk voor de officiele aftermovie van de onthulling van de rebranding op de Facebook pagina.